logu

9 Cunsiglii per a Natazione Invernale

Nta l'ultimi anni, a natazione invernale hè diventata sempre più populari, è più persone s'innamoranu di pruvà l'emozione fredda.

A natazioni d'acqua fredda ti fa sentu bè è rilassatu quandu ti cunfortu cù temperature di l'acqua più basse. Aumenta u vostru sistema immune è aumenta a circulazione.A natazione invernale migliurà u vostru numeru di globuli bianchi mentre u vostru corpu si adatta à e cundizioni cambianti.Intantu, a temperatura fridda forza u sangue à a superficia di a vostra pelle, chì migliurà a vostra circulazione per aiutà à diventà più caldu.

Vi sentite entusiasmu è prontu à truvà a vostra prossima nuota o tuffo dopu avè lettu nantu à i benefici di a natazione in acqua fredda?Leghjite quì sottu 9 cunsiglii per i bagnanti d'acqua fredda prima di andà, chì vi aiutanu à sente preparatu per scuntrà l'acqua in modu sicuru è cunfidendu:
1.Preparate u vostru corpu cù dusci assai freti è brevi, ma mai bagnate cù alcolu o narcotici in u sangue.
2.Fate una ricuperazione di u vostru circondu è natate solu in lochi autorizati. Fate una ricuperazione di u vostru circondu è natate solu in lochi autorizati.
3.Natari cù l'amichi, mai natà solu perchè u vostru corpu pò reagisce viulente à l'acqua fredda, chì vi mette in una situazione periculosa.
4.Sceglite u vestitu ghjusta è purtate un cappellu di natazione o dui, per aiutà à priservà u calore di u corpu.
5. Ùn saltate mai direttamente in a testa di l'acqua fredda, chì pò causà respiru anguli è scossa d'acqua fredda.Sempre riscaldate prima di entre in l'acqua.
6. Pigliate duie respirazioni prufonda in u to ventre invece di una quandu entra in l'acqua per uttene più ossigenu à u sangue è evità a mancanza di respirazione tempurale quantu pussibule.
7.Entra in l'acqua pianu pianu è ùn ti spinghje micca troppu duru.Entra lentamente è cunnosce i vostri limiti.
8.Togliete rapidamente a muta dopu a vostra natazione, togliete l'asciugamano è vistiti cù vestiti caldi.
9. Ùn avete micca una doccia calda.L'acqua calda pò rinfriscà u vostru core è pò esse periculosa.
È avà chì avete lettu tutti i cunsiglii, andemu à natà !

2.14 Cunsiglii per a natazione d'invernu

Induve pudete cumprà?A risposta hè daStarmatrix.

      Quale hèStarmatrix? Starmatrixhè prufessionalmente impegnatu in ricerca, sviluppu, marketing è servizii di Above GroundPiscine Murata d'acciaio, Frame Pool,Filtru piscina,Piscine Doccia SolareèRiscaldatore solare,Media di filtrazione Aqualoonè altri Accessori Mantenimentu Pool intornu à a piscina.

Semu benvenuti i clienti di tuttu u mondu per stabilisce a cooperazione è creanu un futuru luminoso inseme.


Tempu di Postu: Feb-14-2023