logu

Tutti i vostri tipi di liner

Quandu avete u vostru propiupiscina sopra terra,vulete decoru cusì bella quantu pudete.A maiò parte di a ghjente sceglie di fà un ponte per unpiscina sopra terracusì chì a famiglia pò immerse in. Puderete imagine un zitellu cù un anellu di natazioni, saltendu in a piscina.In fatti, rimpiazzà u liner di piscina darà ancu à a piscina una sensazione nova.Ci hè una varietà di mudelli in u mercatu.Ogni volta chì rimpiazzà un liner, hè cum'è rimpiazzà una nova piscina.Eccu trè metudi per installà un liner di piscina.Sovrapposizione, uni-bead e beaded.

Liner overlap:
Un liner in stile sovrapposto hè plegatu sopra u muru di upiscinaè tenutu in locu sottu à u rail superiore di upiscina sopra terra.Se u vostrupiscinarichiede un liner di stile sovrapposto, pudete vede una piccula quantità di u liner di a piscina sottu u rail superiore à l'esternu dia piscina.

Liner uni-bead:
A cuntrariu di liners overlap, liners uni-bead deve esse dimensionatu à a lunghezza precisa, a larghezza è l'altezza di a vostra piscina.Questu significa chì anu da esse persunalizati in ogni direzzione per assicurà l'adattazione perfetta.
Ci sò dui tipi di liners uni-bead: J-hook è beaded.

J-hook Liner:
Liners J-hook hannu un J upside down, è vi basta à agganciallu nant'à u latu cima di u muru piscina.I liners di piscina J-Hook ponu ancu esse tagliati per esse usatu cum'è perline.

Liner in perline:
Liners perline anu una piccula groove o labbra à a cima di u liner.Stu picculu labbra hè snapped in una pista tutta a strada intornu à l'internu dia piscinaà a cima di u muru di a piscina, per mantene a piscina in u locu.

Tutti i tipi di liners sò dispunibili in u mercatu, è ùn hè micca pussibule di dì quale hè megliu.Liners sò dispunibili in tutte e dimensioni è disinni perpiscine sopra terra.Producemu da tondu à ovale à rettangulare.Semu quì per aiutà à serve megliu i vostri clienti.Cuntattateci quì.

10.11 Tutti i vostri tipi di Liner

      Induve pudete cumprà?A risposta hè daStarmatrix.

      Quale hèStarmatrix? Starmatrixhè prufessionalmente impegnatu in ricerca, sviluppu, marketing è servizii di Above GroundPiscine Murata d'acciaio, Frame Pool,Filtru piscina,Piscine Doccia SolareèRiscaldatore solare,Media di filtrazione Aqualoonè altri Accessori Mantenimentu Pool intornu à a piscina.

Semu benvenuti i clienti di tuttu u mondu per stabilisce a cooperazione è creanu un futuru luminoso inseme.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022