logu

Cumu spazzola a vostra piscina

Chì pò aspazzola di piscinafà ?
Puderà prevene a scala (l'acqua di e piscine assorbe e particelle di l'aria esterna, poi si stallanu in u fondu, infine si accumulanu cum'è strati di film di scala) / impedisce e macchie (le macchie di piscina sò spessu una mistura di spore, batteri, terra, minerali, olii o da minuscule ogetti metallici in a piscina) / impediscenu l'alga (L'alga ponu truvà una fonte pronta di cibo polveroso è stabilisce un appiccicatu fermu in l'acqua sporca di a piscina) è impedisce l'incisione.

Quandu si spazzola una piscina?
U mo cunsigliu hè chì spazzola a vostra piscina ogni settimana.Sè vo site troppu occupatu per organizà una bona spazzola regulare per evità danni caru, assicuratevi di fà u tempu per spazzola in piscina quandu vedete macchie / alghe in a vostra piscina (ùn ponu micca esse eliminati da solu chimichi di piscina solu, ci deve esse una certa persuasione fisica. ), o dopu l'aghjunzione di sustanzi chimichi (per dissolve è disperse i sustanzi chimichi in modu chì ùn anu micca incisione, macchia o scala a superficia).

Cumu spazzola una piscina?
Palu curtu per i muri, estende u polu per u travagliu di u pianu.Prima spazzola i gradini, i banchi è i muri superficiali;Siconda spazzola u pianu nantu à l'estremità superficiale versu u drenu in l'estremità prufonda;Infine, spazzola i muri profondi è u pianu prufondu, poi spinghje tutti i detriti versu u drenu principale.

Cumu piglià cura di u vostruSpazzole di piscina?
Quandu avete finitu di spazzola a vostra piscina, lasciate a spazzola secca.Mantene a vostra spazzola di piscina fora di l'elementi, in una scatula di almacenamentu di piscina, o in u capannone.Se e vostre setole si portanu o quandu u spazzola diventa difficiule, rimpiazzà a vostra spazzola, o ùn serà micca capaci di caccià e macchie è l'alghe da i muri.

3.8 Cumu spazzola a vostra piscina

Induve pudete cumprà?A risposta hè daStarmatrix.

      Quale hèStarmatrix? Starmatrixhè prufessionalmente impegnatu in ricerca, sviluppu, marketing è servizii di Above GroundPiscine Murata d'acciaio, Frame Pool,Filtru piscina,Piscine Doccia SolareèRiscaldatore solare,Media di filtrazione Aqualoonè oTher Accessori di Manutenzione Piscinaintornu à a piscina.

Semu benvenuti i clienti di tuttu u mondu per stabilisce a cooperazione è creanu un futuru luminoso inseme.


Tempu di Postu: Mar-08-2023