logu

Cume invernale una piscina sopra terra

Quandu a temperatura cumincia à calà è l'inguernu s'avvicina, hè impurtante per invernizà bèpiscina sopra terraper pruteggillu da i danni è assicurà chì hè prontu per a prossima stagione di natazioni.

     Passu 1: acqua pulita è equilibriu

Aduprà askimmer di piscinaè vacuum to remove any debris, and then test the water for pH, alkalinity and calcium levels.Assicuratevi chì l'acqua hè equilibrata bè per prevene qualsiasi dannu potenziale à a vostra piscina durante l'invernu.

     Passu 2: Abbassà u livellu di l'acqua

Quandu a piscina hè pulita è l'acqua hè equilibrata, avete bisognu di calà u nivellu di l'acqua sottu a linea di skimming.Aduprate una pompa sommergibile per calà u livellu di l'acqua è assicuratevi chì hè sottu à u skimmer è u tubu di ritornu.

     Passu 3: Disassemble è almacenà l'accessori

Eliminate è guardate tutti l'accessori, cum'èscaleddi, corde e tavole da trampolino.Pulitu è ​​seccuaccessoriaccuratamente prima di almacenà in una zona secca è ben ventilata per impedisce a crescita di muffa.

     Passu 4: Drain and Winterize Equipment

Scollegate u dispusitivu è sguassate l'acqua restante, poi pulite u dispusitivu è guardalu in un locu seccu.Hè ancu una bona idea di lubricate O-rings è sigilli per prevene qualsiasi dannu potenziale durante l'invernu.

     Passu 5: aghjunghje chimichi antifreeze

I sustanzi chimichi antifreeze ponu esse aghjuntu per prevene ogni crescita di alga potenziale è mantene l'acqua pulita durante i mesi d'invernu.Segui l'istruzzioni di u fabricatore per a dosa curretta è l'applicazione di sustanzi chimichi antifreeze.

     Passu 6: Coperta a piscina

Scegli acopertachì hè a taglia ghjusta per a vostra piscina è furnisce un segellu strettu per impediscenu chì i detriti entre in a piscina durante l'invernu.Assicurà a tappa cun un saccu d'acqua o un sistema di cable è winch per assicurà chì ferma in u locu in tuttu l'invernu.

Cume invernale una piscina sopra terra

L'invernamentu propiu ùn hè micca solu allargà a vita di a vostra piscina, ma ancu risparmià tempu è soldi in reparazione à longu andà.Allora pigliate u tempu per invernà bè a vostra piscina è avarete una piscina pulita è ben curata quandu a prossima stagione di natazioni torna.


Tempu di post: 16-Jan-2024