logu

Novu regulamentu nantu à e pompe di piscina

Mentre chì DOE hà emessu i requisiti in 2017, anu fattu effettu in u lugliu 2021. Da tandu, novi installazioni di piscina è DPPP di rimpiazzamentu necessitanu una pompa è un mutore di velocità variabile.

Ci sò benefici per i pruprietarii di piscine è l'ambiente.Mentre e pompe di velocità variabile ponu avè un costu iniziale più altu, risparmià soldi à longu andà.U funziunamentu efficiente di l'energia di i mutori di velocità variabile darà u pagamentu.DOE stima un risparmiu mediu di u costu di u ciclu di vita per i pruprietarii di piscine in terra di $ 2,140 cù un rimborsu di menu di un annu.

Quandu u regulamentu hè entrata in vigore, l'inventariu esistenti di pompe non conformi eranu ancu permessi di vende è installati.E regule di sustituzione di u mutore di velocità variabile sò sempre pendenti finu à lugliu 2021.

Per uni pochi d'ore ogni ghjornu,pompe di piscinabisognu di upirari à una alta vitezza per furnisce un altu flussu per mischjà è pulizia.Per u restu di u ghjornu, a pompa hà solu bisognu di circulà l'acqua à traversu u sistema di filtrazione à un flussu bassu.

Un mutore à una sola velocità operarà à una velocità per u tempu chì hè alimentatu.Ci sò benefici per i mutori di pompa di piscina di velocità variabile.Un mutore di velocità variabile pò alimentà una pompa à diverse velocità, secondu u timing o l'applicazione.U DOE stima chì e pompe à velocità variabile ponu riduce l'usu di l'energia di circa 70 per centu annantu à e pompe à velocità unica.I mutori di pompa di velocità variabile ponu operare à una velocità più bassa per u restu di u ghjornu quandu a pompa circula l'acqua per a filtrazione.

11.29 Novu regulamentu nantu à e pompe di piscina

Induve pudete cumprà?A risposta hè daStarmatrix.

     Quale hèStarmatrix? Starmatrixhè prufessionalmente impegnatu in ricerca, sviluppu, marketing è servizii di Above GroundPiscine Murata d'acciaio, Frame Pool,Filtru piscina,Piscine Doccia SolareèRiscaldatore solare,Media di filtrazione Aqualoonè altri Accessori Mantenimentu Pool intornu à a piscina.

Semu benvenuti i clienti di tuttu u mondu per stabilisce a cooperazione è creanu un futuru luminoso inseme.


Tempu di Postu: Nov-29-2022