logu

Cosa da fà cù una piscina congelata

Ùn ci hè nunda di saltà in una piscina in un ghjornu caldu di l'estiu, ma questu ùn significa micca chì duvete ignurà a vostra piscina durante i mesi più freti.I mesi più freti ponu causà una pila di prublemi di piscina si ùn site micca preparatu.

     A quale temperatura si congela una piscina?
Les piscines d'eau salée gèleront à une température légèrement plus basse, l'AGP gèlera généralement à une température plus élevée que la piscine enterrée.

     Chì succede se a mo piscina si congela ?
Una fina capa di ghjacciu pò formate nantu à a piscina se a temperatura scende sottu à u puntu di congelazione.Quandu u ghjacciu cresce più grossu, pò cumincià à dannà u vostru liner di piscina, più severamente, a natura in espansione di l'acqua congelata pò fà u caos in i vostri pompi è ancu scopre i tubi.

     Cosa da fà se a vostra piscina si congela?
Rompe u ghjacciu cun cura;Reduce u livellu di l'acqua;Mantene e pompe di filtru in funzione;Pulizia è mantenimentu;Inspect i tubi di piscina;Investite in una tappa invernale di qualità;Mantene a vostra piscina aperta o chjusa per a stagione.
Cumu possu impedisce chì a mo piscina si congela?
Mantene a piscina riscaldata à una temperatura constante sopra u puntu di congelazione;Mantene a piscina coperta;Mantene l'acqua in circulazione cù a vostra pompa di filtru.
Cuntattate a nostra squadra se avete bisognu di riservà più equipaghji di piscina è accessori da a fabbrica.

2.7 Cosa da fà cù una piscina congelata

Induve pudete cumprà?A risposta hè daStarmatrix.

      Quale hèStarmatrix? Starmatrixhè prufessionalmente impegnatu in ricerca, sviluppu, marketing è servizii di Above GroundPiscine Murata d'acciaio, Frame Pool,Filtru piscina,Piscine Doccia SolareèRiscaldatore solare,Media di filtrazione Aqualoonè altri Accessori Mantenimentu Pool intornu à a piscina.

Semu benvenuti i clienti di tuttu u mondu per stabilisce a cooperazione è creanu un futuru luminoso inseme.


Tempu di Postu: Feb-07-2023